Hello to high and dry.

Lite bilder från i lördags: Taj Mahal, Alcobendas. Ja det är faktiskt nästan lite pinsamt att erkänna att vi spenderade kvällen där men nu kan vi bocka av det på to do- listan.
För att förklara mitt liv annars skulle man kunna gå in på: jag-har-så-mycket-plugg-så-att-jag-får-självmordstankar.se, skämt åsido. Det är helt sjukt. Jag har 4 veckor kvar i Madrid och då vill jag bara göra det som jag verkligen vill göra...men nej. Klart vi inte ska få göra det. Här ska man inte få ha någon fritid utan gå i skolan tills 5 och sedan åka hem för att plugga. Nu längtar man verkligen efter lite jullov....
Förresten. Jag hatar egentligen när alla skriver såhär på sina bloggar men. Som alla andra faller jag för grupptrycket.... Kan inte ni som läser bloggen bara skriva någon liten kommentar så jag ser vilka ni är? Please, bara en liten? Perfa!
Åh. Nu kom precis min värdmamma, Olle som Linnsan fyndigt kommit på, in med mer choklad. Hon e la allt för söt!
//Palmgren

Kommentarer
Postat av: josef

JAG LÄSER!! fast det vet du nog iofs..

lina lina lina..nu tycker jag att vi satsar på spanienkunskapen och historian, resten får gå som det går. förstår du vad vi kommer ångra oss om vi kommer hem och känner att de sista veckorna har vi bara suttit på våra rum och jäst med böcker upp till öronen? vad kan vi inte ta igen till våren egentligen? nu ska vi njuta!

puss på dig finfina du

<3

2009-11-23 @ 23:16:59
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Lena (Emelies mamma)

Hej Lina!! Jag läser och ler :-)Kram på dig

2009-11-24 @ 08:16:37
Postat av: emmy

Sjalvklart laser jag snygging! Vill ju se hur ni har det dar borta! Kanske inte bara ar svenska skolan i London som dranker en i laxor, inlamningar och prov da? Skall bli skont att komma tillbaka till sannarp pa sa vis, sa vi far lite fritid utover plugget!! Det behover vi. Och de 3 forsta veckorna i skolan lagger vi in REHAB istallet for lektioner, later bra va? Ta nu vara pa sista tiden i Madrid och ha det sa underbart sa ses vi snart igen! Puss och Kram!

2009-11-24 @ 10:21:24
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: lisa

jag laser underbara du! alskar dig <3

2009-11-24 @ 10:24:30
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: mami

HönaPöna...det är ju det roligaste som finns att läsa och kolla alla bilder...lite koll vill man ju ha som mami...kanske liiiite många drinkar:)....säj inte detta till nå´n...speciellt inte mange eller pappa...men LEV LIVET SISTA VECKORNA I MADRID!!!..betygen får ni jobba upp när ni kommer hem...skippa inte skolan helt..inte det jag säjer men du vet vad jag menar!!:) Ska bli supermysigt att få hem dig (er!) iallafall!!

love u alot!<3

2009-11-24 @ 11:45:39
Postat av: Beundrar-Bettan

Sjalvklart maste man ju lasa Lina Palmgrens blogg som pa ngt satt lyckas att sla mig i pannan aven om du ar langt borta dar i Madrid HAHA.



Pussen pa dig! <3

2009-11-24 @ 11:53:15
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Marina

Sjävklart läser gamla "granen" Linas blogg! Jättekul är det! Har gått Slottsmöllan idag, som vanligt, men när du kommer hem vill jag ha sällskap av Lina Palmgren <3 Take care där borta i Madrid!

Vi ses!

Kärlek

2009-11-24 @ 14:43:46
Postat av: BBAK

Jag läser! Och igår var din Mormor och Morfar inne och rapporterade om hur du har det, så jag har koll! Längtar till vi ses.



CU

2009-11-24 @ 15:05:23
Postat av: Camilla

Hej going!

Nu har jag äntligen hittat hit and I like it! Tycker du ska njuta till max av den sista tiden i Madrid med skön mix av mojitos, kultur, dans & snygga (?) spanjorer..o så kanske liite plugg:) Sköt om dig!

Stor kram Camilla

2009-11-24 @ 15:51:32
Postat av: amanda

jag läser till punkt och pricka och blir bara mer och mer irreterad på mig själv och inser nu att jag verkligen valde fel linje, haha! Speciellt när man ser hur ni alla europaflickor har det! Tur man får en matilda-london-dos nästa vecka!! =)

2009-11-24 @ 19:15:05
URL: http://amaandab.blogg.se/
Postat av: Madde

TROGEN LÄSARE, HEJHEJ! :D

2009-11-24 @ 20:01:31
URL: http://flickannilsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag läser Lina, ditt äventyr är så kul att följa. Ta vara på sista veckorna, gör nu allt du tänkt göra, se allt du tänkt se, 4 veckor går ju skitasnabbt! Du ångrar dig annars.. KRAM Nina. Fannie och Lars hälsar.

2009-11-24 @ 21:29:14
Postat av: emma

ja jag läser då INTE din blogg Lina. höhö... tycker förresten vi fokuserar på det roliga, som du säger. Ska vi ta och strimla våra almanackor? Imorgon? Näää juste, vi har ju dekorerat dem så fint nu x)



ps.du är jäkligt bra du <3

2009-11-24 @ 23:19:53
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: Annika

ofc man läser snygg-linas blogg!

2009-11-25 @ 21:12:09
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: mikaela

Jag läser!



Jag förstår verkligen vad du menar. Kände också så förra gången. Man vill inte lämna allting, men samtidigt vill man komma hem och träffa sin familj och sina kompisar som man inte har sett på evigheter. Man är helt splittrad inombords. Man får tänka på att man kan åka tillbaka när som helst. Staden kommer alltid finnas kvar.



Jag åker också hem den 22 december. Vart landar ni någonstans? :) Njut och ta vara på den sista tiden. Det är du garanterat värd. Kram kram

2009-11-25 @ 23:40:01
URL: http://mikaelaanna.blogg.se/
Postat av: mathilda ( sebbe ;) )

JAG LÄSER :D och är sjukt avis på er där nere. VERKAR SÅ SJUKT KUL! :) <3

2009-11-26 @ 16:34:32
Postat av: Cajsa Friberg

Jag följer dig!! ;)

2009-11-28 @ 14:52:51
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Självklart läser jag gärna din trevliga blogg. Ses snart ! Puss & Kram <3

2009-11-29 @ 23:08:55
Postat av: Nestór

Yo tambien lo estoy leendo. Un beso.

2009-11-30 @ 00:18:09
Postat av: Caisa

stop the bloggin and get me a friend of nessie's.......................

2009-12-29 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0