all u need is love.

Underbar helg med fantastiska människor som jag älskar väldigt mycket. Orkar inte skriva om allt jag gjort i helgen men kan sammanfatta den lite kort med att säga: Mat, shopping, skratt, långluncher, blargh och sist men verkligen inte minst- FÖRLOVNING. Japp, äntligen har Mangemånsson tagit sig i kragen och köpt en fetingstor diamant till mamma. Kan det bli bättre? Fler bilder kommer senare, så länge får ni en på mig, Mange och Linn innan det var dax för utgång och mange skulle hem och sussa...
Det är precis vad jag ska göra nu. Förresten måste jag säga att min amiga Linn är en jädrans bra tjej. Basta.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag blev så himla glad när jag läste det där! Hur läckert var det inte med en förlovning - Papa de patatas fritas vet när det är rättan tid! GUD VA KUL! Nu låter jag som en väldigt överflödig gammelfaster som ingen riktigt tycker om, men får så mycket energi av sånt här!



Stora Kramar!!!

<3<3<3

2009-11-02 @ 22:55:33
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0