kom ihåg mig då.

Tummen upp för mig som ska ta tag i mitt plugg. URKK!! Men eftersom mina härliga morföräldrar kommer på fredag så gör det inget, glad ändå. I kväll blir det träning och förhoppningsvis välkomstfest för min käre värdmamma som kommer hem från sjukhuset idag, tur för det börjar bli lite smutsigt här hemma och eftersom jag inte har fått röra något städredskap sen jag kom hit så har jag inte riktigt lyckats göra det nu heller.... Just hushållssysslor-knappen har jag stängt av fram till jul. Då lär jag garanterat få en chock. Från att inte lagat mat, städat, tvättat, diskat, bytt lakan osv. till att göra allt. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: emmy

är du frisk nu snygging? :D

2009-11-11 @ 23:00:05
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: Papa de patatas fritas

Time out! Nu backar vi bandet en aning. Jag citerar:

"Då lär jag garanterat få en chock. Från att inte lagat mat, städat, tvättat, diskat, bytt lakan osv. till att göra allt. Trevligt." Det låter som om jag o Marie kommer hem, slänger oss i soffan o mumsar i oss tonvis med Marbou schweitzernöt o klunkar rödvin direkt ur flaskan medans stackars Askungen slavar i köket, manglar lakan, putsar silverkandelabrar och svabbar golv. Riktigt så illa ställt är det inte på Gaggegatan 16 C. När Lina sitter fastklistrad vid Dr Dreamy, Topmodel 20 eller Paradise Hotel så står jag vid grytorna, tvättar hennes träningskläder eller sorterar hennes toppar....Ok, kanske lite överdrivet...jag saknar Lina jättemycket, inte bara för att hon gör jättemycket hemma utan för hon såå superbra. Som ett kexchoklad..go o glaa



2009-11-12 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0