the world ain't half as bad as they paint it to be.

Hur grymt är det inte då att man kan sitta ute i solen den 10 december? Awesome! Var tvungen att sno en liten  fin solbild där jag ser ut som jesus av Josef för att göra er liiite avensjuka. Fast om jag ska vara helt ärlig så är det svinkallt....
Annars har dagen bestått av luciaträning för IKEA som vi ska vara på hela dagen i morgon, gjort sillsallad till basaren på skolan till lördag, tränat med Limpan och ja det var nog allt.
BARA 12 DAGAR KVAR TILLS HEMMAPLAN, det är sjukt....

Kommentarer
Postat av: Mami

min lilla solgudinna! tror faktiskt du är mer galen i solen än vad jag är! haha.....ja nu får du faktiskt ta och komma hem...saknar dig alot!! Njut av de sista dagarna i Madrid....för den här gången:) pok mami

2009-12-11 @ 10:32:08
Postat av: linn

Världens bästa Lina ! Girl you rock my world! haha

2009-12-12 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0