I like the way he’s speaking, his confidence is peaking.

Idag kom jag på att det faktiskt blivit höst i Madrid så var tvungen att visa det. Supermysigt! Härlig när det är gula löv, sol och 15 grader. Fast så himla härligt är det inte egentligen för det är svinkallt ändå. Trädet är ändå grymmast, Lina Palmgren <3 Linn Marthinussen....så fint!
Och mitt i allt helvetes plugg (ja det är väldigt, himla, grymt mycket mer plugg här än hemma, enda anledningen till att jag ser fram emot att börja på Sannarp igen) så kommer vår ÄLSKADE mentor Kent i morgon!! Som vi har saknat honom. Det blir kramkalas, lätt.
Annars är allt lika bra som innan om man bortser från att min madre röker typ 3 paket cigg om dagen nu när hon är hemma sjukskriven än mot innan då hon bara rökte ett halvt. Fattar ni vad jag luktar äckligt? När man kommer hem efter skolan skulle man verkligen behöva sig en gasmask innan man vänjer sig vid lukten.....inte okej. Men å andra sidan så är det faktiskt bara 5 veckor kvar idag så jag klagar inte. 5 veckor???!!!! Sinnes.
I morgon är det onsdag vilket betyder plugg på Starbucks med Limpan.
//L.P.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej på dig själv goding! Erat höstväder är ju verkligen mys, Londonvädret är typ, ja blött på morgonen :( MEN MEN! Vilka lyckostar ni är då som ska få lussa för en massa Ikea-folk, då kan ni gå genom hela flera gånger för om ni saknar ljus är det ju bara att dra med er några genom kassorna eller hur? :)



Hm, julklapp det var svårt. Jag är säker på att du skulle kunna komma på något jättesmart, eller så har du redan gjort det haha. Men om vi säger såhär då: Något som är enkelt att ta med dig hem som inte tar alltför många kilon av den viktiga packningen som ska med hem? Så om det är en spansk dalahäst eller en paellagryta så spelar det ingen roll haha ;) nej men allvarligt nu... Nu ska vi se... Smycke eller nått sånt skojsigt krafs?



och förresten - ERA J'VLA GLIDARE SOM FÅR BESÖK AV KENTAN!!! SÄTT HONOM PÅ ETT PLAN TILL LONDON SEN FÖR FANTOMEN!



Hångel



2009-11-17 @ 19:53:52
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: mikaela

Härligt! Min värdmamma rökte också och vissa dagar luktade man verkligen som ett askfat. Inte alltför mysigt. Hoppas att det blir bättre! :)



Herregud vad tiden går fort, den bara springer iväg. Det är verklgien helt galet att det bara är 5 veckor kvar. Vilket datum är det ni åker hem?

2009-11-18 @ 21:05:15
URL: http://mikaelaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0