sweep me off my feet, singing ain't this life so sweet.

Dagens planer var att jag och flickorna skulle besökt El Rastro. Dock ändrades de planerna ganska snabbt när vi väl satt på tåget helt genomblöta för självklart skulle värsta ösregnet komma just idag när vi skulle på marknad. Underbart! Så i stället blev det bio, Luna Nueva eller ja, New Moon som den heter då + lite shopping som ni själva ser. Snygg eller snygg? Fick även bli ett paraply....damn att man inte följde skolans fina packningslista: "Ta med paraply- Det kan faktiskt regna i Spanien också." No kidding.....
Nu sitter jag i alla fall här i mitt lilla kalla rökfyllda rum och bara längtar efter att få komma hem till mitt hus och min riktiga madre (tycker faktiskt lite synd om mig själv, haha) Första advent här är ju inte direkt som att fira hemma med julpynt, pepparkakor och myspys.
Men får väl försöka "jula" till det lite själv med julmusik och clementiner eller nåt.....
I´ll be home for Christmas...for sure.

Kommentarer
Postat av: Mami

jättefin!! Undras om jag kan klämma mig in i den??

Lovar att ha världens julstämning när du kommer hem höna! Har btw ätit julkorv..hemmagjord:) premiär! love u<3

2009-11-29 @ 19:12:20
Postat av: Annika

cool väst och väldigt lina dessutom! pusspuss

2009-11-29 @ 22:53:52
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: Helena

Förstår om du längtar hem nu när det lackar mot jul..men bara kort tid kvar, sedan är du hemma igen och kan äta hemmagjord julkorv och allt annat därtill. :) Puss o kram, Helena

2009-11-30 @ 10:28:16
Postat av: amanda

MEGASNYGG!

2009-11-30 @ 20:30:38
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0