I really don't know clouds at all.

Riktigt dåligt uppdaterat av mig under helgen så därför blir det en liten sammanfattning, fredag till måndag, nu. För det första har jag och Linn bott själva i min lägenhet hela helgen för min värdmamma ligger på sjukhus, inte kul. Men å andra sidan har det varit grymt himla skönt även fast Linn-stackaren varit sjuk till och från. Hoppas båda blir bättre! Olivia skulle kommit hem idag men icke...kan ju inte direkt påstå att kylskåpet är lika välfyllt som när hon lämnade i torsdags....
FREDAG:
-TACOS
-STARBUCKS MED HÄRLIGA VÄNNER
LÖRDAG:
-PLAZA NORTE
-BÄSTA MIDDAGEN PÅ LÄNGE (nusse och taco i köket= en hit)
-FILM MED KLUSSI
SÖNDAG:
-LÅNGFRUKOST FRAMFÖR "ENSAM MAMMA SÖKER"(vi är beroende, säg inte till någon)
-TRÄNING
-BIO MED KLUSSI OCH ERIK, "Flickan som lekte med elden"
-KAKOR OCH TE OCH "Ensam mamma söker" IGEN (pinsamt)
MÅNDAG:
-LEDIG
-SOVA LÅNG SIESTA
-TRÄNING MED JOSEF
-SLAPPA(=läsa ELLE, dricka te, äta clementiner, lyssna på julmusik)
God Natt!

Kommentarer
Postat av: The man det cant be moved

Vet du att denna helgen som var så har du tillbringat den med världens bästa och underbaraste person,

2009-11-10 @ 01:01:46
Postat av: Hanna Hult

Shiet vilken snygg tröja du hade på starbucks!! GASH

2009-11-10 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0