He said Hey Sister.

Jag har gjort en Julia Roberts!! Eller en Pretty Women kanske man säger.....
Igår var jag och Linn och käkade skaldjursplatå på en väldigt omysig, som ni själva ser, men bra restaurang i Alcobendas. När jag då skulle öppna min krabbklo med en tång råkade hela klon flyga iväg på en man som satt några meter bort. Förstår ni hur pinsamt det var? Det roligaste var ändå när vi ätit upp allt och Linn skulle beställa notan. Efter hon bett efter den tittade kyparen jätte skumt på oss och började prata om grillat någonting. Vi fattade ingenting förens det kom in ytterligare ett fat med grillade skaldjur. Vi hade beställt notan utan att fatta att det skulle komma mer mat. Smarta brudar! Tror ni att vi skrattade eller skrattade när vi lämnade restaurangen? Ja mina vänner. Här skapas minnen för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0