tonight's gonna be a good night.

Satan i gatan vilken rolig natt jag har haft. Först fökrök x2 på Madrids "bästa" irländska pub, skitgrym musik, med massa folk från klassen, dit ska vi igen! Sedan var det vidare till Kapital, en nattklubb där massa elever från svenska skolan i Fuengirola var, aproligt! Blev gaaaanska sent.....eller man kanske säger tidigt?! Hade i alla fall inte med min kamera så snodde en finfin bild från Emmas blogg, tack tack! Fast nattens pris går ändå till min älskade Linn som hittade mitt busskort tre gånger!! Vi behöver inte gå in på så mycket mer detaljer där utan det räcker helt enkelt att säga att jag hade grymt jädrans kul. Nu vill jag inte åka hem till jul. Fint rim.
Eller klart jag vill hem.... fast inte nu men om 6 veckor.
Nu är det dax för Olivias intergral-cookies och te! JAAAA!

Kommentarer
Postat av: malin

ja london är toppen, förutom allt skitplugg som vi måste göra. är så trött på skolan att det inte är sant! hur har du det själv snygging? :) puss <3

2009-11-17 @ 23:36:08
URL: http://malinandersson.webblogg.se/
Postat av: Lottan

vill med komma in överallt :O:O:O fy bubblan alltså :( tänkte säga: NYTTJA DET ALLT VAD DU KAN. men du får ju komma in överallt i lilla halmstad snart ändå! du får flirta med vakterna och sen smuggla in mig, du kan träna lite där i madrid! <3

2009-11-18 @ 17:32:37
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/
Postat av: josef

haha lina du var nästan nästan som mig under denna kvällen..tappade ju dina saker överallt! bara det att du hade turen att få tillbaka dem ;)

PUSS PÅ DIG

<3

2009-11-18 @ 23:37:43
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0