Cause Lord only knows another day is not really guaranteed.

Supermysig helg med ena halvan av min familj. Långa tapasluncher, shopping(!), fint väder och MYCKET spring efter Bella.
Älskar er!
Nu är det bara hem och vända och packa om väskan till andra halvan + Åkessons + Vesterlunds kommer på onsdag. Kommer såklart också bli jätte mysigt.... Längtar efter min beställning jag gjort av Mami!
Förresten ska jag passa på att tacka för alla gulliga kommentarer på bloggen från er där hemma. Tack!
Nu måste jag sova för min värdmamma sa precis att jag såg trött ut. Tack för den! Precis det man vill höra direkt efter man tvättat av sminket.
Natti!

Kommentarer
Postat av: HE

Ååh va mysigt ni måste haft! Hade gärna hälsat på jag också, men det blir inte alltid som man vill tyvärr. Och tänk snart får du besök igen! Må gott Lina-fina! Kram Helena

2009-10-26 @ 13:33:26
Postat av: Lotta A.K.A influensarN

Med tanke på namnet kan du ju dra egna slutsatser om hur träningen gått.. Men det är ju inte av lathet iaf!!

Jisses amalia vad lik din far och den lilla storastystern är!

Antar att det var riktigt mysigt att ha ner dem allihop, hoppas nästa flock blir lika kul att umgås med ;)

PUSS <3

2009-10-28 @ 13:58:48
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/
Postat av: Hanna Hult

Darling! Nu får du bli bättre på att uppdatera och logga in på skype!

2009-11-02 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0