I'm driving home for Christmas. It's gonna take some time, But I'll get there.


Jag är en person som älskar allt med julen. Eller i alla fall tiden innan.
Idag är en sådan dag då jag verkligen längtar till december och tiden innan jul. Julmusik, julpynt, tomtar, julgodis. Allt! Kanske speciellt lite extra i år när jag inte är hemma.
(Bilden ovan är ett hett julklappstips till någon snäll som har lust att köpa en julklapp till mig i år, haha)

Nu är det time for school och i eftermiddag blir det att beta av allt plugg tillsammans med min dator på Starbucks. 

// Palmgran 


Kommentarer
Postat av: emma

åååhh! jag är också ju också en sucker för julen. Åh lussekatter. Åh glögg. Åh Rocky Road. Åh Lejlas julbak. Åh julgran. Åh åh åh.

haha palmgran - fyndigt där! x) ses imon pumpkin (trots allt snart halloween)

2009-10-14 @ 21:21:53
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0