Sippin’on wine. I’m fine.

09.10.09
-skola.
-Plaza Norte= shopping med Linn + fika Starbucks.
-Hittade en skitsnygg ljusbrun väska, weekendbag typ, med nitar på i mocka som jag verkligen inte behövde. 29€ vilket betyder att den verkligen var skitsnygg.
-Köpt svarta fulsnygga boots i mocka dem med, se bilden, älskar de samtidigt som jag tycker att de är skitfula. Skitsnygga framifrån men tveksamt från sidan. HAHA. Men absolut värda sina 17€ eftersom jag köpte dem hos en kines i Linns tattarkvarter + att jag fick ett par skitfula öronhängen på köpet.
-Firat Marias 19-års dag i Madrid med brudarna och indisk mat. Great!
-Haft nattfika med Emmsingen i mitt casa. Flan!
-Sängen nästa. Nu är det dax att sova ikapp alla missade timmar från veckan. I morgon är det gymmet, kolla Sverige-Danmark och PACHA all night long.....
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: emsing

Älska nattfika med flan! :):)

Har funderat på de där bootsen och ja de är ju faktiskt snygga Lina. Prsvärda, absolut prisvärda.

Pusselipuss!

2009-10-10 @ 19:54:14
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0