there was snow. white snow.

Antigen så är min käre vän Hanna Hultberg seriös eller så har hon lurat mig som sjutton. Nu är det i alla fall så här att Hanna någon gång nämnt att när man ser ett par skor som "hänger" över vägen så vet man att det säljs knark där. Är jag fetinglurad eller har ni också hört något om detta?
Men men, om ni nu skulle behöva lite knark så kan ni komma till min gata för där finns det tydligen. Det roliga är att jag tog bilderna för några dagar sen och när jag gick förbi igen dagen efter hängde det ett par till skor. Så ni kan komma till mig om ni behöver mycket knark också.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha ni e då för goa. Jag lovar att höra av mig om det är något ;)



Kramis

2009-10-07 @ 17:28:16
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Lotten

När jag såg det i Halmstad för något år sen så hade mamma hört på radion att det är nån hostblattehost-tradition från nåt land. Man hänger upp skor så när man satt på sin flicka första gången HAHAHA! Jag väljer att tro på mitt, det är så himla mycket roligare!

Puss på dig hjärtegull!

2009-10-13 @ 17:15:37
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0