18 days left.


Japp, that´s it! Om exakt 18 dagar lämnar jag Halmstad för att plugga i Madrid i 4 månader. Har inte riiiiktigt fattat det än men det kommer väl....eller ja, det lär jag ju märka. 

Kommer kanske vara lite dålig på att blogga nu innan jag åker, MYCKET att fixa och MÅNGA man vill hinna träffa, men men, ett inlägg om dagen ska nog ändå hinnas med! Hoppas i alla fall att du kommer följa mig när jag väl kommit ner till Spanien. 

Btw, tack EMMY för att du fixade till min blogg. Askalas!!

// palmgren





Kommentarer
Postat av: emmy

glad att du gillade den :* alltid nervöst! haha

2009-08-20 @ 21:28:48
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKITSNYGG!!!

2009-08-20 @ 22:06:22
Postat av: suckerfucker

FY TUSAN VAD SNYGG!!!!

ska bli sååååå roligt att få följa ditt äventyr i madrid.. fast jag gör det både på bloggen och irl! 18 DAGAR!!! <3

2009-08-20 @ 22:17:28
Postat av: emilia widerström

gisele bunchen är så snyyygg! :D

2009-08-21 @ 12:04:32
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: .........1234560

Tja.. nyss kollat igenom din blogg.. konstig att jag inte lagt märke till dig eftersom vi båda är från samma stad. Iaf du verka riktigt sköön men härlig stil. Kommer defentivt ragga på dig ifall jag ser dig i vimmlet hemma i Halmstad .. haha.

Lycka till me studierna/ Hej

2009-11-06 @ 11:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0