all good things come to an end.

Söndag= plugga, sova & äta.
Endast en hel vecka kvar i skolan och då ska vi ändå till Toledo på onsdag och ambassaden på torsdag. Vart tog tiden vägen? Jag ska måste ju för sjutton börja tänka lite på planeringen av min packning om en vecka. De sista julklapparna måste inhandlas, sista partyhelgen måste göras, sista träningspassen på gymmet, skriva ut mig ur kommunen...... denna veckan kommer försvinna fort. Jag och Limpan kör verkligen på CARPE DIEM (internskämt, haha) denna sista tiden......å vad jag kommer sakna detta.

Kommentarer
Postat av: emma

haha nämen kolla! där är den där raden som jag sa att om jag hade haft sångtexttema på min blogg skulle jag heta så i december. haha härliga takter lina!! Förresten - vi kan vara bland de bästa på catch the momentbilder (syftar på inlägget ovan) PUSS!

2009-12-14 @ 22:00:56
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0