your voice is all I hear somehow. calling out winter.

GOOOOOOD MOOOORNING!
Har äntligen fått lite sovmorgon, det behövdes verkligen. I dag är det ett svenska tal som ska hållas och en spanienkunskaps redovisning som ska göras sedan är det nästan jullov. Sista provet i morgon! Typiskt att det är historia bara....vad har jag gjort på de lektionerna egentligen?
För övrigt har min madre varit helt i extas hela morgonen bara för att hon påstår att det snöat här. Jag ser det då lite mer som frost men orkar inte riktigt säga emot så hon får väl tycka det. Svinkallt är det i alla fall!
Nu måste jag skynda mig till metron! Förresten, visst är jag och Emmsingen duktiga på rörliga bilder? haha.
Måste också bara säga att jag fick en liten primo (kusin) igår! Så söt, han ska jag gosa med på julafton!
MYS!

Kommentarer
Postat av: Papa de patatas fritas

Du kan inte bara floppa i historia när jag sitter standby vid datorn 24h om dygnet o bara vill berätta om vilken kung som slog ihjäl vem, var, när och varför eller tjata hål i huvudet på dig om varför morerna åkte ut ur ur Spanien 1492, varför o vad som hände sedan...

2009-12-15 @ 10:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0