These streets have too many names for me.

Ja så här roligt har jag det när jag är hemma från skolan för att bli frisk. Det bästa är i alla fall att jag har världens goaste "höst-mys-i-pys-vill-bara-sitta-inne-och-dricka-te-och-lyssna-på-Paolo-Nutini-medans-det-regnar-ute-tröja" på mig. Stulen från Hannas garderob. Braaaa där. Tänkte att hon ändå inte behövde den i Paris. Förresten tror jag inte ens hon visste att hon hade den. Men skön är den som sagt i alla fall....även fast det är sol och 19° ute.
Måste nog ta tag i plugget nu....men å andra sidan...när jag väl tänker efter så känner jag verkligen inte att skolan kommer i första hand denna terminen. Plugga kan jag göra när jag kommer hem till Halmstad. Nu har jag helt plötsligt bara 7 veckor kvar i denna fantastiska staden och de veckorna kommer jag inte använda till att plugga. Lite kanske. Men inte "a lá Hübel-style". Nej. Så får det bli.
Detta var live från Calle Lugo 13, Alcobendas, Madrid.
//Palmgren

Kommentarer
Postat av: Annika

haha, mina föräldrar gillar att kommentera ja ;) håller helt med dig om pluggstrategin, vi har ju trots allt våren! krya på dig sjukling, puss&kram

2009-11-04 @ 23:26:13
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: Therese

Lina så himla kul att de har förlovat sig !! Hälsa dem så mkt!!!

Du måste gå in på min blogg har lagt upp en bild på din "tvilling" ni är så sjukt lika ja lovar!!

2009-11-05 @ 09:15:16
URL: http://smultronett.blogg.se/
Postat av: Papa de patatas fritas

Den där "slappa i Madrid o zippa Mojitos inte plugga" strategin kan du bara glömma!

Fram me geografiböckerna o lär dig varenda bäck,flod,berg o stad i Spanien + när fenicier,vandaler och morerna invaderade Spanien och vilket år Ferdinand och Isabella kastade ut Bobadilla från Alhambra! No tienes vacaciones,estas en Madrid para estudiar.....y marchar un poco.

2009-11-05 @ 17:12:03
Postat av: Tio

Hej världens bästa systerdotter!



Hoppas att du har det bra kryar på dig snart så du är redo för nästa helgs clubhopping med mormor & morfar. De är laddade ska du veta...ler

Det är roligt att se att du trivs så bra och har goa vänner som tydgligen har lärt dig dricka alkoholhaltiga drycker och springa på discotek...ler...trodde att du skulle ner för att plugga...



Har förstått att ni hade en superhelg med hela gänget och förlovningen är ju super. Nu väntar vi bara på inbjudan till bröllop....



Jag, Karo & Julia längtar alla jättemycket efter dig och ser fram emot när du kommer hem igen...kanske har lilleman anlänt då också...



Kram

2009-11-06 @ 10:16:23
Postat av: Ninni

Hej Lina! hoppas att du mår bättre...nu har vi kommit hem ifrån turkiet. Mycket bra hotell o golf men skit väder..ja man kan inte få allt.Gåsmiddagen i helgen gick bra trots att Du o Hanna inte var hemma o hjälpte oss, det är nyttigt för oss med att ni är borta. nu är det kontors jobb o ny gåsmiddag i helgen. Karl ligger i ryggont o får ejlyfta eller sitta. Hoppas att han blir bra till helgen. ha de så bra o sköt om dig. Saknar dig Kram Ninni

2009-11-09 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0