In other words, hold my hand. In other words, baby, kiss me.

Skön dag, igen! Lördagarna här är verkligen helt underbara. Först träning på morgonen och sedan blev det plugg på Starbucks (känns som jag är där 24/7 men det är grymt sköna soffor, bra musik och man pluggar helt enkelt). Som ni vet så har ju suttit sönder mina andra solglasögon också så lite lördagsshopping blev det faktiskt idag. Har länge velat ha ett par klassiska Ray-Ban så det blev det.
Nu blir det lite soffhäng med min madre innan jag ska möta upp Carro, Emma och Linn för en drinkrunda i Madrid.
Har pratat med min käre far, mor och pommesfritesfarsa idag också och nu måste jag faktiskt erkänna att det ska bli himla mysigt att träffa alla igen. På tors-sön kommer Pappa och nästa ons-sön kommer Mami + Åkessons och Vesterlunds. Härligt att bo på hotell i Madrid också! Riktiga täcken och hotellfrukost, here I come! (okej det lät sunigt, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0