awesome.

Jag kan verkligen inte fatta att jag sitter på mitt nya rum i Spanien. Helt sjukt, vad sjutton hände? Allt har i alla fall gått super bra, även fast jag hade typ 5 kg övervikt och fick "låna" massa kilon av mina kära vänner, tack! Och lipade sönder när jag skulle säga hej då till mami och mange på tåget....
Kvällen har i alla fall sett ut så här att när vi landat och hämtat våra väskor stod alla familjer utanför och väntade på oss, skitläskigt, hade ingen aning om vem som var Olivia. Dock fattade jag det ganska snabbt eftersom hon ropade Lina och pekade på mig. Bara så ni vet så har jag världens tuffaste tant/kvinna/mamma, cafébrillor och högklackat! Så himla härlig!! Pussade och kramade mig som bara sjutton när jag kom! Sen körde vi hem till lägenheten, hahaha, ni kommer knäcka er när ni ser den, kort kommer snart, det är nog världens minsta lägenhet! Fast väldigt mysig ändå. Köket är typ som vår toalett hemma och halva mitt rum består av en garderob. Men men, det kunde inte blivit bättre. Olivia är toppen och jag får vara ute hur länge jag vill på veckorna och helgerna så länge jag inte går själv, då kommer hon med sin lilla bil och hämtar mig. Fattar ni?  Det blir svårt att få hem mig härifrån.
Fick skitgod tonfisksallad och albondigás (spanska köttbullar) och sen har vi tittat på film och packat upp mina saker. Har även hunnit med att prata med hennes bästa kompis på telefon, haha, skitkul! I morgon tar jag bussen med brudarna, sen skola och sen hem och handla mat med Olivia. Har skrivit helt osammanhängande nu men är helt exalterad.
Borde nog sova nu, saknar och älskar er alla där hemma! Bilder på min fina lägenhet kommer senare!
God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: emmy

ååh verkar ju helt underbart :D nu är alla speu08are ute på vift i stora vida världen! glöm inte att uppdatera massor nu :D

2009-09-07 @ 00:05:28
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: emmy

åh vad roligt :D nu är äntligen alla speu08are ute på vifft i stora vida världen och lever livet :D glöm inte att uppdatera offta! :D

2009-09-07 @ 00:06:44
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: Bettan

Underbart att höra att allt är tipptopp! Nu är vi alla iväg, kan du fatta det?! Lova att ta hand om dig och de andra två gökarna riktigt ordentligt! Sov gott i ditt nya mikroskopsrum!



PUSS o KRAM <3<3

2009-09-07 @ 00:17:22
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Mami

Underbart att höra! Vem ska följa med mig till Maxi nu då?? Jag hatar ju att handla själv hahaha...

Så glad för din (och vår) skull att du fick Oliva!!

Love u! pok mami<3

2009-09-07 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0