A six digit number and a date with me tomorrow at nine.

Asgreat dag med KENZA i parken, haha Linn hatar att jag säger det men seriöst, är dom inte lika? I alla fall,  30°, blå himmel och stråååålande solsken! Såklart satte jag ju mig på mina nya snygga solglasögon. Hur bra tror ni att det går att ha på sig dom nu? Typiskt....Fast jag kom på att nu slipper man de fula strecken på sidan när man solar med glasögon. Perfekt!
Nu ska jag till Linn och ha roligt innan vi ska möta upp resten vid tåget. Utgång i Madrid i kväll!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Papa de patatas fritas

Hola corazonita. Espero que todos esta maravilloso. A noche tuvimos un tiempo buenisimo que Liselott celebró sus cumpleaños en Salt y yo bailé como un loco durante 3 horas.Ví el photo de ti y Linn beben vino blanco y me gusta mucho que te disfrutas tan mucho, bien hecho guapa! Te echo muchisimos de menos y me gustaria encontrar te en octobr. Te quiero mucho Linalita, tu papa de patatas fritas :)

2009-09-27 @ 14:08:03
Postat av: Lotta

ja minsann! dem var lika!! pommesfritespappan har talat ser jag, vem nu detta är... xD haha miss u honey <3

2009-09-27 @ 20:04:01
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/
Postat av: Lotta

översatte det där spanska som pommesen skrev i google translate! haha ;) enligt google diggade han att ni drack vin? am I right?? undrar om marie tycker det samma, höhö! <3

2009-09-27 @ 20:34:20
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/
Postat av: Bettan

Du får allt o funka Lina! Annat kan man absolut inte säga!



Jag är precis som Lotta - avundsjuk på pommesfritespappan du har! :D

2009-09-28 @ 00:04:39
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Mami

Värdsklass!!:)

2009-09-28 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0