butterfly.


Lite random folk.

Jag och Linn

Carro och Linn presenterar snöbollarna i Rosengård....haha!
Emma och Beatrice
I dag har vi varit i Retiro parken och lekt lekar och haft roligt, that's it! Eller förresten, hann också med en sväng på Gran Vía och hittade en jätte mysig bakgata med ett litet torg. Hittade en äkta spansk restaurang, med bara spanjorer, som hette El Jamonal så vi beställde in lite melon. Gott i värmen!! Bilder där i från kommer när nätet inte är så segt. I kväll blir det La naranja och titta på fotboll, tror tyvärr inte att vi kommer får se Sverige för Spanien spelar också....fuck.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Allstå du! Vet du vad jag fick reda på för någon dag sen, eller vad som slog mig?? Att JESSICA i din klass är den JESSICA som Nino känner, för fan xD Ja, det kanske inte låter så big men det är lite knäppt att en av mina bestizar går i samma klass som en nära vän till honom och jag vet itnme ens det! haha jahaja, världen är liten hörru. din lägenhet med säger du! haha PUSSPUSS <3

2009-09-10 @ 15:35:29
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/
Postat av: mikaela

Vad mysigt ni har det! Hoppas att du trivs bra :)

2009-09-12 @ 22:03:46
URL: http://mikaelaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0