GASOLINA.

Emma
Mitt internet är fortfarande lika segt men en bild från i går kväll lyckades jag ladda upp! Jag, Frida, Marcus, Emma och Linn gick till ett jätte mysigt café som heter Diaz och tog en dricka och träffade Emma, Patrick och Beatrice. Trevligt! Ni ser i bakgrunden att vi faktiskt kollade på fotbollen lite i alla fall! Fast Spanien då.
Idag har det annars varit skola till 4 typ sen vänta på bussen i 40 min, sen metron hem. Min mamma tvingade mig att smaka på tomat med socker för att hennes tía tycker om det. HAHA, ganska gott fast vi kom fram till att det är godare med salt. Typ som ni bryr er men men. Just det! Jag och Linn har varit duktiga och varit ute och sprungit! Dock är spanjorerna inte direkt vana vid det så alla glor som sjutton, skitroligt. När jag kom hem hade Olivia gjort skitgod soppa med ris och små snäckor, typ musslor fast mini PLUS värsta kycklingen och tomatsallad. Ja jag är mätt! I morgon är det Fredag och då blir det parken med kompisarna!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ullis

hej söta tjejen-alla säger hej o vi saknar dig!var rädd om dig o nu kommer jag följa din blogg vasje dag.

kram kram ullis

din mammma hälsar såklart:)

2009-09-13 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0