saturday.

Gårdagen var jag och Emma med min värdmamma i El Prado som byn heter. Där ligger ett av Francos palats som vi fick gå en liten guidad tur i, på spanska! Hahaha, Hubel skulle vara imponerad nu! Efter det åkte vi till ett asläskigt kloster/kyrka/ vad det nu var och kollade på en kristusstaty som låg inglasad helt blodig på en upphöjd. Runt satt massa människor och bad och grät.....Jätte trevligt! Haha, nej men seriöst så var det för min värdmammas skull. Sen fick vi ju ändå dricka det heliga vattnet, så nu kommer det gå bra för mig och det är ju skönt att veta...HAHA. Vi avslutade vår lilla tripp med en cola på ett torg. Eftermiddagen solade jag i parken med Josefin och lagade mat med Olivia.
Gör ett nytt inlägg med bilder på mitt casa!

Kommentarer
Postat av: Mami

Olivia ser supersnäll ut!! Tänk vad mycket go mat du kommer laga till oss när du kommer hem!!! love u! Mami

2009-09-13 @ 13:50:54
Postat av: Lotta

Fy vad jag är avundsjuk på dig! Rackarns skit att nv europa inte fanns när vi började, buhu ;)

Vet du vad, om jag vill göra din müsli.. Hur ska jag ta reda på hur man gör då, haha?

KÄRLEK!

2009-09-13 @ 14:57:58
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/
Postat av: Eriksson

Vi ser också fram emot att smaka din goda spanska mat när du kommer hem! Love (L)



- Olivia, Helena, Hans och Pontus

2009-09-13 @ 19:17:56
Postat av: bella

Mysigt det ser ut! GAH

2009-09-14 @ 00:04:56
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0