Tuesday, Wednesday break my heart.

Dagen har varit bra, lika trött som vanligt så i kväll blir det sängen tidigt. Man är inte lika rutinerad som spanjorerna när det gäller vara uppe länge och gå upp tidigt, dom sover ju aldrig! I alla fall inte nu när det inte är någon direkt siesta.  Har i alla fall precis varit ute och sprungit och duschat en ISKALL dusch, trodde fan att jag skulle dö haha, nej men Olivia kom hem precis när jag stod i duschen och skrek som en galning att hon inte satt på varmvattnet....bra där.
Nu blir det plugg och mat!!! Paella i kväll tror jag, har dock redan smakat, inte alls lika god som Mangemånssons. Suck.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

GUD vilken söt bild på dig Lajna! FACEBOOKPROFIL! haha <3<3

2009-09-15 @ 19:31:54
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: Mami

Sötis..gud vad jag saknar dig!!!

2009-09-15 @ 21:57:19
Postat av: Therese

Du verkar ju ha de toppen i Spanien ;)

Roligt att læsa din blogg

saknar dej. pusssar

2009-09-16 @ 09:20:18
Postat av: Anonym

fy sören va söööt du är lina !:) hoppas ni har det kanon i SPANIETTTOO! =D<3

2009-09-17 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0