around the clock.

Det är varmt! Och då menar jag inte varmt utan varmt. Dagen började väldigt bra också p.g.a. att jag, Carro och Pilla hoppade av vid fel busshållsplats och fick gå 50 min till skolan, inte alls svettigt, braaaa där!  I alla fall, skolan är pytteliten och jätte gullig och massa småbarn som springer runt överallt. Klassen verkar också vara jätte bra, finns vissa riktigt sköna människor! Det som är lite surt är att det inte finns någon AC i klassrummen och att vi slutar senast halv 4 varje dag, måndagar 16.50.......
Efter skolan hängde jag med min värdmamma och handlade frukost, thank god, och sen gick vi till något flott kommunhus som ska skriva in mig i kommunen så man får billigare gymkort, det gillar vi! Btw fick jag skitgod kvällsmat!! Stekt lax med tomatsallad! Annars har dagen rullat på, har suttit och pratat med Olivia hela kvällen, eller ja, hon pratar och jag säger sí och ler. HAHA, har typ ont i käkarna. Hon har i alla fall bestämt att vi ska på utflykt på lördag, och jag har typ inget val utan får snällt hänga med, haha, nej men nu i början får man väl hänga med på sånt, Josefin och Emma ska nog hänga med i alla fall. På kvällen blir det utgång!
Förresten så får jag snart spansk mobil så om någon messar nu så svarar jag inte...
I morgon blir det Madrid så nu måste jag sova och datorn är seg så bilder kommer i morgon,
Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Lotta

LINA PALMGREN!!!!!!!! FY FABIAN VAD DU SKA HA STRYK NÄR DU KOMMER HEM! ELLER SÅ FÅR JAG BE EMMA SMISKA DIG HÅÅÅRT!

Höra av sig direkt när du var framme var det ja?? Vad hände med det? Jag har nästan kommit till det stadiet att jag började bli redigt orolig! Hade du inte skrivit här hade jag varit övertygad om att något hemskt hade hänt. Din lilla räv! Har skaffat skype för din skull du (FÖR MIN SKULL) :) Känner mig stolt, hehe.

Gott potatismos att du har det bra!

Massa pussssss! <3<3

2009-09-08 @ 18:08:01
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0