04.49

Jag kan verkligen inte sova, astrött men, kan verkligen inte. För det första blåser det typ halv orkan ute. Men det är egentligen bara mysigt eftersom jag, mamma och Hampus hade myskväll igår och tittade på "The day after tomorrow". Så nu känns det som att det snart kommer in en stor flodvåg över Halmstad, inte så mysigt kanske meeeeen, spännande i alla fall.
För det andra har det nog kommit ikapp mig lite nu att jag ska till Madrid, shit. Har inte riktigt fattat det innan. Allt kommer nu när man sagt hej då till pappa, köpt present till Olivia (min värdmamma), börjat packa, fikat hej då med Lotta och lipat lite där (Lotta lipade, jag kan inte, haha) och i kväll blir det middag med mormor, morfar och morbror med familj.
Förresten var jag och klippte mig hos Lotta på Hair igår, lika nöjd som vanligt och syns lika lite som vanligt så därför får ni ingen bild på mig utan bild på bästa tjejgänget ever.

Crap, I'm going to MADRID! Nu måste jag sova.

Kommentarer
Postat av: josef

hoppas du inte är allt för trött nu ikväll bara, haha stackarn du borde ha källarrum som jag, perfecto!

snygga tjejer!

<3

2009-09-04 @ 15:25:58
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Den där känslan att känna att det är på gång vill jag känna igen! Spännande men skrämmande ungefär. Jag lovar att jag skulle ha sett att du hade klippt dig (eller så hade jag bara läst i din almanacka dagen innan).



Kram på dig o på resten av gänget!!! PUSS <3

2009-09-04 @ 16:08:27
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0