G-L-A-M-O-R-O-U-S.

Hej mina vänner,
det tar 100000 år att ladda upp bilder så kommer förmodligen göra det på resedagboken alias linapalmgren, så titta där i stället. Förresten, om ni tittar riktigt noga ser ni Ben and Jerry's butiken på bilden till höger.
Vill bara säga till alla er som inte varit i Madrid innan, åk dit! love it! Så jädrans fint! Och shoppingen! Efter bara första dagen har jag redan köpt en klänning på Sfera och en på Zara. Farligt....
Annars har vi då varit på en liten rundvandring med klassen idag, liiite segt och grymt varmt men gick ändå bara till 2 och sedan gick vi och käkade tortillas på någon restaurang och sedan shopping då. Runt 5 började jag, Linn och Frida bli himla sega så vi tog tåget tillbaka hem och gick till La manzana och köpte yoghurt bara för att vi käkar så sent. Ikväll har Olivia visat mig hur man lagar panga som det heter, någon fisk med persilja, vitlök och räkor, SKITGOTT!
I morgon blir det picknick i El parque del Retrio så Olivia ska göra tortillas med tonfisk till mig. Fast här käkar dom omeletten mellan en feting stor baguette..hmm? På kvällen ska vi gå till en bar här i Alcobendas som visar Sverige- Malta!
Btw råkade en liten tavla ramla ner nu när jag skulle stänga dörren till mitt rum så det var glas över hela rummet. Jag blev så klart helt förstörd och sa förlåt tusen gånger, haha, fast Olivia bara skrattade och sa att hon hatade den tavlan så jag hade gjort henne en tjänst. Bra avslut på dagen....
Jag vet att jag skriver som en 6-åring och helt osammanhängade men jag orkar verkligen inte...
Natti!

Kommentarer
Postat av: Mami, Mormor & Morfar

nu höna har mormor och morfar också läst din blogg!! Puss & kram!!

2009-09-09 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0